Menu Zamknij

Zajęcia w projekcie i podział na grupy – I edycja

 

W załączniku przedstawiamy harmonogram szkoleń dla I edycji w ramach projektu „Innowacyjny biznes”:

HARMONOGRAM SZKOLEŃ – INNOWACYJNY BIZNES – I EDYCJA

Szkolenia odbywać się będą w budynku Instytutu Europejskiego w Łodzi, przy ul. Piotrkowskiej 262/264 (wejście do budynku po lewej stronie „pałacyku”).

W trakcie zajęć zaplanowano przerwy 5-minutowe pomiędzy blokami dydaktycznymi na wywietrzenie sal. Bloki po 45 minut, z niewielkimi wyjątkami w planie B i D.

 

Szczegółowe rozpiski planów A, B, C i D, ujętych w zestawieniu (por. nawias przy każdym przedmiocie w pliku PDF powyżej):

PLAN A:
9.00-9.45
9.50-10.35
10.40-11.25
11.30-12.15
12.20-13.05
13.05-13.35 – przerwa obiadowa
13.35-14.20
14.25-15.10
15.15-16.00

 

PLAN B:
9.30-10.15
10.20-11.05
11.10-11.55
12.00-12.45
12.50-13.10 (20 minut)
13.10-13.40 – przerwa obiadowa
13.40-14.40 (60 minut)
14.45-15.40 (55 minut)
15.45-16.30

 

PLAN C:
9.50-10.35
10.40-11.25
11.30-12.15
12.20-13.05
13.05-13.35 – przerwa obiadowa
13.35-14.20
14.25-15.10

 

PLAN D:
9.30-10.15
10.20-11.05
11.10-11.55
12.00-13:00 (60 minut)
13:00-13:30 – przerwa obiadowa
13.30-14.15
14.20-14:50 (30 minut)

 

Zastrzegamy sobie potencjalną możliwość niewielkich korekt w planie, czy zmian sal.

 

Podział na grupy (wg numerów formularzy):

grupa 1 – 34, 62, 74, 78, 44, 79, 69, 13, 64, 81, 72, 65

grupa 2 – 28, 50, 54, 67, 8, 75, 80, 86, 39, 51, 35, 83, 16.

grupa 3 – 3, 30, 2, 5, 53, 20, 29, 18, 7, 77, 57, 41, 36

grupa 4 – 1, 31, 19, 14, 10, 11, 38, 26, 15, 85, 76, 55.

 

Przypominamy, że regulamin szkoleń oraz regulamin przyznawania wsparcia jest w zakładce: WSPARCIE W PROJEKCIE.

 

UWAGA!

W związku z epidemią wirusa SARS-CoV-2 obowiązuje ścisły reżim sanitarny na zajęciach szkoleniowych, w tym używanie maseczek bądź przyłbic, dezynfekcja rąk, dezynfekcja i wietrzenie sal w trakcie i po zajęciach, przestrzeganie dystansu społecznego itp. Prosimy o uszanowanie powyższych zasad oraz zachowanie zdrowego rozsądku podczas szkoleń. Dbajmy o siebie wspólnie!

 

Skip to content